torsdag 11 februari 2010

Torsdag igen.

Och imorgon är det fredag...igen. Jag kan inte sluta förundras över vad snabbt tiden går.
Mina dagar börjar likna ett ekorrhjul; vaknar, går ut med hunden, äter frukost, kollar internet, hämtar barn, gör lunch, plockar, tvättar, går ut med hunden, lagar mat, plockar undan, lägger barn, går ut med hunden och däckar i soffan.

Kanske dags för ett jobb...men HUR?!

Mitt i allt ska man behöva förundras över världen runt omkring, hur folk väljer att bete sig. Egentligen har jag inte med det att göra, för det berör inte mig på något sätt, men ibland är folk så själviska att man häpnar. Men som sagt, det är inget jag har med att göra.
Men tänk till, skulle ha kunnat vara ett bra råd. :)

Ikväll blir det träning med Elin och hundarna. Det ska bli kul!
Elin har fått en skymt av mina mörka sidor, men hon verkar inte ha blivit skrämd, så henne behåller vi! :) Jag tror att hon funkar bra som motpol när mitt sinne blir för mörkt...hahaha...
Bra vänner ska man vara rädd om!

Nu är det snart dags att hämta Nova. Neo ville vara hemma idag, så det fick han såklart...
Så nu fortsätter ekorrhjulet att rulla...

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Ni är så himla duktiga med hundträningen, jag är sååå imponerad! Jag har verkligen legat på latsidan med Mira, men kommer igen med nya tag. Ska satsa på jaktträningen i första hand till våren.

    SvaraRadera