söndag 28 februari 2010

Puh!

Vilken dag...jag är helt slut...snacka om att månader av anspänning har släppt idag...

Tävlingen var precis så nervös som jag hade förväntat mig!
Och inte blev det bättre av att vara första gruppen ut till platsliggningen heller...OCH att Atlas reser sig under den, och lugnt börjar lomma åt mitt håll...tur för honom att det var folk där...för i mitt huvud så såg jag sprutan i min hand...Nä, inte fullt så illa, men luften gick ju ur mig, för jag insåg direkt att där rök den lilla chansen till ett första pris...Med första pris menar jag inte att jag skulle vinna, men alla som kommer upp till 160 poäng får första pris...sen utses ju en vinnare i tävlingen såklart.

Resterande av momenten gick ganska bra om man ser till omständigheterna...och med facit i hand...hade han klarat platsliggningen, som jag tycker att jag kan kräva av honom, ja då hade vi haft vårt första pris...Men men, bättre lycka nästa gång! :)



Vi var ändå ganska nöjda och glada efter tävlingen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar