tisdag 14 december 2010

Einstein

Nu rullar dagarna på i en väldig fart...och bloggen blir rätt duktigt lidande. Jag som brukar banna folk med bloggar som aldrig uppdaterar...men det är ju så här livet är. Ingen vila ingen ro.
Känner att jag inte hinner med nåt annat än jobb och familj.

Fick ett sms förra veckan från en försummad vän som ville veta hur det gick för mig. Nu, en vecka senare, fick jag fingrarna ur och ringde honom.
Ska försöka ta med mig familjen och åka och hälsa på honom och lillfrugan nåt under julen.

Igår slutade jag tidigare för att kunna se Neo´s luciatåg på dagis. Kändes som en lagom dag, gå hem runt 14.30. :) Men men, det är bara att hugga i!
Neo var så fin som tomte, och han sjöng högt och bra! Blinka lilla stjärna sjöng barnen på tre språk!! Grymt imponerad!!





För att runda av med ytterligare lite jobbprat, så har jag kommit fram till att den dag jag klarar av mitt första kundsamtal, så ska jag utnämna mig själv till Einstein! Fan vad bra jag kommer att vara då som hittar i denna försäkringsdjungel!!

Angelica Einstein...känns helt ok! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar