lördag 4 december 2010

Home alone

Igår hade Markus julfest med jobbet, så jag och kidsen var home alone.
Jag och Neo spenderade dagen med lite bus, eller mycket bus tyckte Neo. Sen tog vi en promenad och hämtade Nova.
När vi kom hem så kom Magnus och Emrik och hälsade på. Hur kul var inte det då?! Lite tidsbrist dock, jag hade lovat att kitta mamsen inför julfesten som de skulle på.
Men kaffe och surr hanns ändå med, sen fick Neo följa med Emrik hem. Han var överlycklig!! De kompar nog bra ihop de två.

Sen fixade jag till mamsen, hår och smink och hon blev så fin så! Bilder får komma i ett separat inlägg eftersom jag inte har någon överföringssladd med mig. Är för närvarande hemma hos pappa, snart dags för hockey. Har upplysningsvis agerat makeup-artist idag oxå, eftersom mamma har en till julfest idag.

Hur som helst.
Fredagsmyset inleddes för mig och barnen på korvis med en redig hamburgare, lyxigt värre.
Godisinköp och sen hem igen.
Tog med mig barnen och hunden ut på kvällsprommis och kom hem lagom till Idol. :) JAAAAY!!!!

Idag hade Nova avslutning på sin dans, så vi åkte in hela familjen och tittade på ett litet uppträdande. Jag brukar inte bli rörd till tårar, men idag kom en liten tår när jag såg Nova dansa...hon var så lycklig!

Nä, nu får det vara nog...håll tummarna för att Timrå har ryckt upp sig till idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar