måndag 6 december 2010

Min första dag

Har precis ätit middag...och orken är helt slut.

Min första arbetsdag på över 1 år är avslutad.
Jag har egentligen inte lärt mig något nytt idag, men ändå är jag heeeelt slut!

Vi började kl 9 imorse, lite presentation och introduktion.
Sen har dagen löpt på med rundvandring, inloggning, mer presentation...(jag tror att jag har presenterat mig själv tre gånger idag) och så lite matnyttig info.
Kl 15 cirkus, så släppte alla anspänningar man hade gått med under dagen, och därmed rann all ork ur kroppen på mig. Då infann sig hungern...inte konstigt med tanke på att illamåendet från morgonen inte hade släppt när det var dags för lunch, med påföljd att jag knappt kunde äta någon mat...
Men men. :)

Jag känner mig iallafall sjukt laddad inför det här, det ska bli riktigt roligt!

Nu orkar jag inte med nåt mer bloggande, soffan kallar!!

På återseende! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar