torsdag 9 december 2010

It´s alive

Torsdag...och det har inte varit mycket action här sen i måndags. Av förklarliga skäl. Jag har inte hunnit. Av förklarliga skäl.

Jobbet...det är ju det som står i fokus just nu, allt annat hamnar lite på sidan. Barnen ser jag nätt och jämt av längre...
Men jag tror att bara jag kommer igång så lägger sig allt. Man kan känna lugnet när man väl har kommit hem. Just nu stressar vi bara runt för att få pusslet att läggas så smidigt som möjligt. Idag innebar det risgrynsgröt till middag.

Jobbet då. Jag pendlar mellan hopp och förtvivlan, ena stunden känner jag mig på spåret, för att i nästa sekund falla fritt i okunskap. Jag lovar, den dag jag har klarat av mitt första kundsamtal, ska jag personligen uppgradera mig till Einstein!!
Men det är långt dit än. :)

Imorgon är det julfest på jobbet, perfekt början! Men det gäller att hålla sig i skinnet...vore ju trist att göra bort sig direkt. Men det är nog ingen fara. :)

Nu ska jag umgås med familjen lite innan det är dags att bege sig till mamma och pappa för lite hockey.

På tal om hockey, Neo fick sällskap av Anton Lander på dagis igår...ja han var ju där och träffade alla barn såklart, men Neo fick in en fem-etta iallafall....:)

Neo´s tv-debut

2 kommentarer:

  1. Såg klippet nu HAHAHA du måste ha blivit SÅÅÅÅÅÅ stolt ;)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, ja snacka om att jag har lyckats med uppfostran! :)

    SvaraRadera