fredag 17 december 2010

Veckotest

Gah!!
Varje fredag får vi göra ett test för att kolla hur mycket som har fastnat under veckan eller inte. Det surras om pluggande till höger och vänster, men det är liksom inte min grej.
Så jag struttade hem igår utan varken böcker eller papper. Drömde visserligen en hel del, men det är ju inget man lär sig nåt av.

Nu är testet avklarat, och jag sitter och väntar på att de övriga ska bli klar. Att det dröjer gör mig orolig, har jag missat nån del?!

Äh, vad gör det om det inte gått bra?! Förmodligen sänker det mig totalt...
Man vill ju alltid göra bra ifrån sig!

Hoppas att ni har en lugn dag! :)
Trevlig helg!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Det har nog gått bra ska du se. Och har det bara gått halvskapligt så är inte det hela världen.

    Lycka till hjärtat!

    SvaraRadera
  2. Du fick alla rätt va? : )

    SvaraRadera
  3. 12 rätt av 15 och delad klass-etta...det får duga! ;)

    SvaraRadera