onsdag 29 december 2010

Remarried

Japp, jag har gift om mig...med en efterhängsen j*vel! Jag går numera under namnet fru Angelica Blund...
Ja precis, John heter min nye man...John Blund.
Jag är otroligt trött, jämt och ständigt. Det här med att jobba kommer att ta knäcken på mig. MEN, det är fantastiskt roligt oxå. Utbildningen är kanon...nästan så att man önskar att man kunde fortsätta med den...FOREVER! :)

Idag mötte jag upp familjen i birsta efter jobbet. Nova skulle shoppa för sina presentkort och pengar som hon fått i julklapp. Det gick finfint för henne att bränna pengarna...hon gör mig så stolt! ;)
Själv införskaffade jag mig en slalomhjälm...så ser ni nåt skrämmande fult i backen, så är det jag. :)

Även Neo shoppade lite...leksaker såklart. Jo, Markus handlade oxå, tro det eller ej. Ett nytt underställ fick följa med honom hem.
Sen svängde vi in hos pappa för en kopp kaffe och lite kakor.

Nu ska jag slänga ungar OCH mig själv i säng, imorgon är det dags att jobba igen. Men SEN blir det lite ledigt...och på fredag ska vi börja nyårsafton med att åka slalom...det blir kul. Min säsongspremiär! De andra tjuvstartade igår....men de kan behöva försprånget! ;)

Hej och godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar