onsdag 20 februari 2013

Bra start

Imorse ringde väckarklockan 05,40...studsade upp samtidigt som kaffebryggaren pep att den var klar.
Härligt med tajmer i bryggaren. :)

Drack en kopp kaffe och sen begav vi oss ut på morgonpromenad med Atlas.
Drygt 50 minuter senare med dryga 5 km i benen så var det skönt med en dusch och ytterligare en kopp kaffe.

Hade tänkt att låta bli vågen tills på måndag, men jag har inte kunnat låta bli. Och utan att avslöja för mycket så ser det bra ut. :) Nu är det bara att hålla i och fortsätta kämpa.
Ska försöka låta bli att väga mig nu fram till måndag.
Helgen blir ju en prövning då Markus fyller år på lördag, men jag ska nog kunna låta bli fikat.
Blir kanske bara skorpor till kaffet...bäst så! :)

Nu vankas jobb och sen ikväll blir det ett pass på gymmet medans Neo tränar.
Superbra att gymmet så nära.

Work hard or go home!

3 kommentarer:

  1. Vad är det du har sagt om att stiga upp på morgonen...? Om det är motiverande nog så är det lätt att stiga upp och de senaste mornarna har varit som en dans på rosor :D Jag törs sticka ut hakan och säga att det är tack vare dig!

    Vi får köpa flugsmälla och handlotion till helgen - smälla fingrarna ömma och sedan smörja in de ömmande händerna haha

    Snart är det Go Home som gäller och sedan Work Hard. Det är en fördelning som faller mig i smaken!

    SvaraRadera
  2. Men om man inte jobbar hårt på jobbet, så borde man väl få gå hem?! DET faller mig i smaken! ;)

    SvaraRadera