fredag 22 februari 2013

Hockey

Igår blev jag medbjuden på hockey, lite mat och sitta i logen. OCH få träffa min fina vän igen.
Det är en vänskap som jag alltid kommer att ha kvar, no matter what.

Vi fick inte så mycket "ensam" tid, men lite hann vi prata, och det var så skönt att känna hans stöd! Äkta omtanke och full förståelse.
Nu har vi bokat in en lunchdate, (som visst skulle pågå mellan 10-14) så då hinner vi prata mer. Skönt att få ventilera och få höra hans syn på saker och ting.
Borde ha hört av mig tidigare till honom...det ångrar jag att jag inte gjorde... Var rädd att bli dömd, men det borde jag ha förstått att jag inte skulle bli...

Hockeyn då? Äh, ba skit...som vanligt...

Nu är det helg iallafall, och ikväll tänker jag unna mig ett litet glas vin...det är jag värd efter att ha masat mig upp imorse för en långprommis.

Snart måndag och vägning igen...hoppas helgen löper på enligt planerna och jag inte faller för för många frestelser.

Work hard or go home!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar