onsdag 13 februari 2013

Teamed

Teamed i mitt hjärta...för alltid.
Tänk att det finns människor som verkligen överträffar förväntningarna.

Första gången jag var till Teamed var jag livrädd...du vet, knak och sprak i rygg och nacke.
Nu har jag varit där några gånger, och visst, det känns fortfarande lite obehagligt när det sprakar, men jag känner mig helt lugn.

Igår var det dags för ett besök där igen. Min nacke var inte helt kry, så det hade "spridit sig" till bröstryggen.
Men lite tryck, knyck och knak rättade till nästan allt, nu är det bara att hålla tummarna för att det går till sig, för det är ju trots allt inte gratis att besöka naprapaten.

Ikväll blir det träning igen, med fokus på kvalitet! Naprapatens order. :)

1 kommentar:

  1. Woohoo! Träning igen! Kanske nyböx också :D

    Lite löpning och cykling efteråt kommer göra susen dessutom.

    SvaraRadera