söndag 3 februari 2013

Ingen koll

Nä, jag hade verkligen ingen koll alls. Helgen blev inte alls vad jag förväntat mig.

Fick blombud till jobbet. Två rosor med koordinater på. Trodde första att det bara var en liten påminnelse om ett smultronställe...




...men när vi på väg hem från jobbet körde förbi vår avfart, så insåg jag att två rosor betyder; Jag vill resa bort med dig, och att vi faktiskt skulle till koordinaterna. :)
Allt var packat och klart, och bara det var ju underbart.

Och som vanligt var färdkosten på plats.









Och inte var det nåt litet råtthål vi kom fram till heller.









En hel helg med totalt lugn och total njutning.





















Lördagen bjöd på fint väder, fyrhjuling och korvgrillning.
















Snacka om livskvalité!
Tack älskling för en underbar helg! <3

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: