fredag 1 februari 2013

Stundande helg

Tänk att det är fredag igen...fan vad nice!! Jag älskar helgerna!
Ikväll ska vi öppna en box av Per Morbergs röda vin...längtar! Och trevligt dessutom att mitt vinglas får sällskap...det gillas! :)

Resten av helgen tillbringas innanför låsta dörrar, eller möjligtvis nere på BSK. Ska verkligen passa på att njuta av en oplanerad helg, bara göra det som faller oss in. Det är inte många sånna helger nuförtiden. Men de bokade helgerna är ju fulla av roliga aktiviteter, så egentligen så är de inte särskilt betyngande heller...
Och nåt träningspass ska vi nog kunna klämma in oxå...:P
Hittills den här veckan har jag lyckats få till 4 pass, vore mumma om jag fick till 2 till...varav nåt innefattar lite fettförbränning...för nu jäser det bra...huvva...

Men snart är det vår och bara vägar...då ska det kutas! Wohoo!!

Ha en trevlig helg, det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar