tisdag 8 december 2009

Ännu en dag

Hade ställt klockan imorse för att inte sova bort hela dagen...skulle lätt kunna sova framåt elva annars.

Drog en repa med valpen, och jag hoppade faktiskt över träningen idag. Han måste ju få vara hund oxå och bara slappa lite.
När jag kom hem igen så käkade jag lite frukost och satte igång med tvätten. Den har en förmåga att hopa sig, spelar ingen roll hur jag gör.
Men nu är det ganska tomt i tvättkorgen iallafall. :)

Har påtat på lite i övrigt, det finns ju att göra så att säga. Fick även ett brev med posten idag som gjorde mig lite fundersam, men jag hoppas att de vet vad de gör. Kryptiskt, jag vet, men jag avvaktar och ser vad som händer helt enkelt.

Nu har barnen och jag fikat lite hemmagjorda pepparkakor och julmust, myspysigt! :)
Påminner mig om att jag borde dra igång med julbaket inom en väldigt snar framtid. Måste kanske börja planera mina dagar lite nogrannare?!

Nu väntar vi bara på pappan i huset, och sen är dags för middag med efterföljande hockeyträning.
Nova frågade om det var många gånger kvar, för det var ju så jobbigt att bli svettig... Hahahaha...mammas flicka! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar