tisdag 15 december 2009

Shopaholic

Igår tillbringade jag och maken 2 timmar på Toys ´r us, och idag har jag varit där i en i över 1 timme med mamsen.
Men nu borde det vara färdighandlat. Med mamma är det roligt att julhandla...(önskar bara att det hade varit för ca 20 år sen)...jag plockar och hon betalar! :) Kan det bli bättre!?
Sammanfattat så tror jag att barnen kommer att bli nöjda med julen! :)

Lunchade på Charm, och idag hade de den underbart goda fetaost-pajen!! Smaskens!
Hastade in på Arken, och där hade de erbjudande på hundmaten, så vi passade på att få två påsar till ett billigare pris än en påse i vanliga fall! Sånt tycker vi om!

Nu faller snön, flingor stora som lappvantar, så kidsen och jag drar på oss lite täckkläder, tar med oss valpen och går ut till det fina vinterlandet!!

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar