onsdag 2 december 2009

Julpyssel

När jag hämtat barnen så fick jag ett tokryck...på med varma kläder och utrustade med ficklampa och plastpåsar begav vi oss ut i mörka skogen.
Tur att jag hade barnen med mig, så att jag hade nåt att mata björnen med om den kom! :)
Men idag var jag nog mer rädd för dessa två.





Vi var iallafall ute för att samla på oss lite material att pyssla med...och när vi var klara så hade vi knåpat ihop det här;





Önskar att jag kunde ta åt mig av äran för de fina grejerna, men jag har stulit idéerna rakt av av Fru Unander

Hoppas att det inte gjorde nåt! :)

4 kommentarer:

  1. Åhh vad fint du/ni gjort!!! kanske ska sno lite idéer från dig ;D eller fixar du till mig? /Tessan

    SvaraRadera
  2. hm.. fick tydligen inte i väg den första kommentaren.. Men det jag skrev var typ.. attt det inte gör nånting!! Det är ju bara roligt om man kan dela med sig av ideer ;)
    Vad fina dom blev.. kram och ha en skön dag!

    SvaraRadera
  3. Jätte fint hjärta-hur har du gjort det??

    SvaraRadera
  4. Jag gjorde ett hjärta av björkris, sen snurrade jag fast mossan med ståltråd. Pillergöra...

    SvaraRadera