söndag 6 december 2009

Ett konstigt humör

Jo, jag är väl känd för att ha ett konstigt humör, eller vad man ska kalla det. Själv vill jag snarare kalla det...äh, jag vet inte vad jag ska kalla det. Men jag har svårt när folk inte lever upp till mina normer eller förväntningar, och just nu kokar det under ytan.
Men det är nog bara att svälja och se glad ut.

Helgen har varit bra. Hockey har spelats, med godkänt resultat. Vi har varit på 30-års galej igen, mycket trevligt. Barnen har sovit borta, men hämtades hem ganska omgående imorse.
Sen har det varit målning och träning av diverse sorter, och nu äntligen, är det dags att inta soffan. Hade ju helst velat ha en påse med godis, men inte en påse inom synhåll.

Hmmm, maken kom precis in från prommisen med Atlas, och han tyckte att jag skulle åka och köpa lite godis...och inte är jag sen på att haka på det inte! :)

Så hej så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar