tisdag 29 december 2009

Packning

Usch och fy vad jag inte gillar att packa. Så just nu gör jag allt förutom att packa...jag har visserligen fortfarande ganska gott om tid...vi åker ju inte förrän imorgon eftermiddag. :)
Igår var vi och utrustade familjen lite mer. Markus fick en hjälm, så nu har alla utom jag en hjälm...vet inte riktigt hur jag ska tolka det!? Är vi bara rädd om 3/4 av familjen, eller är det bara 1/4 som kan åka riktigt bra?!
Jaja, det blir nog bra! :)
Barnen fick tjockare huvor så att de inte ska frysa i backarna och så lite annat smått och gott.
Pengar är väl till för att rulla?! :)

Nu har tvättmaskinen gått klart, så nu är det väl dags att göra ett handtag igen.

Ha en bra dag go vänner!

3 kommentarer:

  1. Så du missar morgondagens match?

    Vad jag skratta åt nedan bild =) Nästan så jag måste låte Lelle maila ut den på gruppen..Nädå, ingen fara..

    Gott Nytt År

    Kram L

    SvaraRadera
  2. Javisst missar jag matchen...:( Det blir radiosporten och uppdateringar i mobilen.

    Hahaha...ja bilden är nästan föööör bra för att inte visas upp! :)

    Gott nytt år på er!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hohoo!
    Skickat ett mejl (fb) till dig. Inbjudan till 3-års.. (skojar bara) 4-årskalas. //M.

    SvaraRadera