tisdag 1 december 2009

Utmanad

Jag har blivit utmanad av min kära kusin...grrrr... få en att tänka till sådär sent på kvällen...

Uppgiften är att besvara dessa frågor enbart med låttitlarna från en och samma artist. Undvik att upprepa en låttitel.

Är du kvinna eller man? – Flickan i en Cole Porter sång
Beskriv dig själv – Du är som en gangster älskling

Vad tycker du om dig själv? – För mycket är aldrig nog
Beskriv var du bor för tillfället – Småstad

Om du kunde åka någonstans, var skulle du åka? – Juni juli augusti
Favoritfärdmedel – Tuff tuff tuff (som ett lokomotiv)

Din bästa vän är – Marie i växeln
Din favoritfärg är – Honung och guld

Hur är vädret? – Sommartider
Favorittid på dagen – När alla vännerna gått hem

Om ditt liv var en tv-serie vad skulle den då heta? – Kung av sand
Vad är livet för dig? – Ljudet av ett annat hjärta

Det bästa rådet du kan ge? – (kom så ska vi) leva livet
Om du fick byta namn, vad skulle du heta då? – Billy
Favoritmat – Heartland Café
Dagens tanke – Ska vi älska så ska vi älska till Buddy Holly

Hur skulle du vilja dö? – Nere på gatan
Din själs nuvarande tillstånd – Ta mig...nu är jag din
Felen du kan leva med – (dansar inte lika bra som) sjömän
Ditt motto – Even if it hurts ( its alright)

Och som alla har förstått så valde jag Gyllene Tider. :)

Jag utmanar Fru Unander och Therese och min käre make, som tjatade till sig en utmaning. :)

Let the game begin!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar