tisdag 26 oktober 2010

Bored x 3

Vissa dagar är bättre än andra, kan man ju lugnt konstatera. Förmodligen ligger det en frustration och gror i kroppen för varje sekund som går och telefonen inte ringer. Hur svårt kan det vara att lämna ett besked?!
Jag har nerverna helt utanpå och tyvärr så döljer jag det inte så bra.





Neo har mammas humör, och idag surar han över att de inte får ta en glass...





...han tar ut det på Atlas...eller kramas de?! Jag vet inte riktigt...






Nova skiner upp som en sol när hon ser att jag tar kort och passar på att fixa en Top model-pose?! :)

Markus kommer inte hem förrän sent ikväll, så det blir middag för tre, sen förvandlas jag till hockeymorsa och sen tar jag med mig kidsen till päronen för att se Timrå spela.
Sen är dagen äntligen slut.

Idag skiter jag i allt vad carpe diem heter!
Kanske skiter jag i att det är en ny dag imorgon med nya möjligheter oxå! Det får vi se...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar