måndag 4 oktober 2010

Busy weekend

Ja att säga att den här helgen har sprungit iväg är ju en underdrift.
Värken i nacken/ryggen har gjort att jag inte har sovit så mycket som jag hade velat, eller åtminstone behövt.
Igår ringde väckarklockan dessutom 05.45. På en söndag?! Vojne vojne...
Hundtävling...och inte skulle jag tävla heller...nä upp och ut i skogen, figurant i söktävling vankades. Efter halva dagen gav jag upp för att åka hem och få i mig lite mer piller, få en dusch och sen iväg till Eon arena för att se på Grease med min familj och familjen Larsson.
Bortsett från att mitt stora arsel var som en isbit när det var klart, så var det en bra föreställning. Om än lite väl mycket anspelning på sex...fick några frågor från Nova som jag valde att inte höra. :)

Idag ska jag iväg med Neo på dagis för fotografering. Man far som en skottspole fram och tillbaka mellan hemmet och skola/dagis.

Kl. 14 vankas det iallafall kaffe, och nåt go-fika ska jag väl lyckas ordna, för då kommer kusin vitamin Cocarola med kids hit. Ventilering och terapisnack på hög nivå! :)

Avslutar ett tråkigt inlägg med att fortsätta marknadsföringen av Fredde...:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar