onsdag 20 oktober 2010

Lycka i brevlådan

Ikväll blir det filmkväll på Rödbetsgatan, Skönheten och Odjuret damp nämligen äntligen ner i vår brevlåda! Älskar den filmen...helst skulle jag vilja kicka igång den nu på en gång, men pappan ska oxå få vara med, så den får vänta till efter middagen! :)
Jag ser nog fram emot den mer än vad barnen gör...Neo blev iallafall grymt besviken; En tjejfilm!! skrek han rätt ut... Idag är alltså en sån dag, när han inte vill se tjejfilmer...för vissa dagar tittar han på Barbie...men jag misstänker att de dagarna kommer att tona ut alltmer här framöver...:)


1 kommentar:

  1. Åååå, nu blev jag jätte avis! Beauty and The Beast har varit min favorit film sedan jag bara var liten ju!
    Jag tar med bullar o kommer jag ;) haha
    //Ann-Sofie

    SvaraRadera