fredag 1 oktober 2010

Vilken skillnad


Snacka om att dagar kan se olika ut...

Igår for vi runt som vettvillingar, fotade och skrattade, idag har jag suttit som en krympling med axlarna uppdragna under öronen med världens värk mellan skulderbladen.
Det högg till imorse när jag vände mig i sängen, och det har suttit i hela dagen, trots liniment, rörelse och värktabletter.

Fredde har iallafall fixat och trixat lite med bilderna från igår och de blev faktiskt riktigt bra, jag är jättenöjd med de!

Imorgon är dags för dans igen för Nova, och Neo har hockeyträning...och inte att förglömma; Timrå spelar match igen!
Matchen igår var en nervpärs, men vi lyckades till slut få två poäng iallafall! Poäng plockade mot Modo är ju extra sköna! :)

Söndag...hundtävling hela dagen...jag ska ligga gömd i skogen medans X antal hundar ska leta reda på mig. Ska bli intressant att se!
Sen bär det av direkt därifrån till Eon arena, vi har nämligen blivit bjudna på Grease, hela familjen! Ska bli jätteroligt! Nova kommer nog att tycka att det är riktigt roligt att se!
Men först ska Neo på kalas, så det blir en fullspäckad dag på söndag...

Nu vankas middag...ha en jättebra fredagkväll allihopa!

Ps. Riktigt roligt att det blev läsarrekord igår!! Över 75 st var in och kikade på Freddes bilder, kul! :)

1 kommentar: