onsdag 13 oktober 2010

Morgonpromenad

Efter en ganska intensiv och deprimerande dag igår, så känns livet lite lättare idag. Jag är inte längre lika övertygad om att våra liv kommer att krascha, jag hoppas och tror på en ljusning. Vi fixar det här!
Och en stor anledning till det är vi har ett stort stöd i mina föräldrar, jag vet att de tar hand om oss om det krisar! Känns skönt att veta!!

Nu på morgonen har jag varit ute och promenerat med en härlig tjej...jag har skrattat, gråtit och ventilerat, känns såååå skönt att bara få vara och prata om allt och inget. Att få göra det är guld värt! Tack Carola N!!

Inser nu att det blev ett litet halelujah-inlägg...:)...men ja, jag känner mig lite halelujah just nu, det är bara att passa på att njuta, för snart kan det vända neråt igen!

Nu ska jag spendera resten av dagen med att vänta på att min cp-telefon ska ringa!! Med ett positivt besked...helst två! :)

2 kommentarer:

  1. "Skrattar" åt CP-telefon : )
    Tack själv!!!
    Jag behöver rasa av mig i vikt och du får rasa av dig i prat = vinn-vinn situation, hihi. Ses nästa onsdag....

    SvaraRadera
  2. Hoppas på ett, nää jag menar ju två :) positiva besked för dig idag!! Håller tummen!! Kram

    SvaraRadera