lördag 9 juni 2012

Äppellunda cup och stackars mig

Vaknar av väckarklockan, upp och äter frukost, stressa på familjen, kommer som vanligt prick på minuten till samlingen. (hatar det!)

Match 1 slutar 1-1. Slarvigt och virrigt spel.

Käkar medhavd lunch på birstas parkering. In, shoppar lite saker till skolavslutningen, däribland ett par skor till Neo som var dyrare än nåt par skor jag har köpt de senaste....månaderna. Kom precis på att jag köpt löparskor som var dyrare, men ja, de var dyra för att vara barnskor.
Mjukglass var vi ju tvungna att köpa, vilket underbart väder vi har haft idag. ( syns på min näsa och panna om inte annat)









Match 2 förlorar vi med 3-2. Coachens (mitt) fel. Klantigt byte precis i slutsekunderna. Tjejerna spelade fantastiskt bra.

Gräsmatterelax ett par timmar.

Match 3 förlorar vi med 4-1. Tjejerna var inte med de första 5, det straffade sig. Det fina spelet från förra matchen var som bortblåst.

Direkt efter slutsignalen så packade vi vårt pick och pack och drog till närmsta pizzeria.

Nu har jag ÄNTLIGEN landat i min säng igen. Förkylningen är i schack, men ojoj vad mina ben är slut!! Båda benen värker...
Så nu klurar jag på om jag ska ta värktabletter eller ett glas vin...

Imorgon är det match igen, 08.45 drabbar vi samman med ett av våra andra lag. Trist att behöva mötas i en utslagsmatch.

Over and out!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar