onsdag 13 juni 2012

Babysteg

Njae, inte baby i den bemärkelsen...här springer bara stora barn...
Men mitt ben förbättras med babysteg.
Idag har det känts ganska bra, det går bättre och bättre att gå utan att halta som en enbent...Visst, jag får fortfarande ont när jag står still eller sitter en längre stund, men jo, nog anar jag en liten förbättring.

Imorgon är det skolavslutning för barnen. Helt sjukt vad snabbt de senaste veckorna har gått.
Markus är ledig på fredag oxå, så då ska vi försöka göra nåt, handikappanpassat...
Jag kan nog inte med ord beskriva hur less jag är på det här nu...vill bara flytta fram tiden nån/några månader, så att allt får vara bra...förhoppningsvis...

Nä, nu börjar jag deppa ihop igen, så nu är det dags att sluta skriva...fotboll på tv:n, det ska väl få tankarna på annat håll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar