måndag 18 juni 2012

Dagen idag

Vilket strålande väder vi har haft idag!
Barnen slapp fritids eftersom jag ändå är hemma, nåt positivt i allt detta.
Så vi hade en lugn och skön förmiddag innan det var dags att bege sig till fotbollsskolan.
Körde bil för första gången på snart tre veckor. Och jodå, det funkade, men inget jag vill göra nån längre sträcka då det är samma fenomen som med en vanlig stol; efter ca 10 minuter vill jag bara slänga upp benet i högläge för att slippa trycket.

Hur som helst...drop off gick smidigt och på väg därifrån blev jag inbjuden på en kopp kaffe hos kusin vitamin. Kaffe tackar man inte nej till, och han visste att ordna det bra för mig oxå! :)





Efter fikat var det solsängen som hägrade...och där häckade vi resten av eftermiddagen, jag i solen och Atlas i skuggan.





Imorgon är vi en dag till närmare besöket hos läkaren...måtte detta helvete få ett slut snart.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar