måndag 11 juni 2012

Läkarens dom

Mm...var ju till läkaren idag efter ett misslyckat försök att återgå till jobbet. Efter en operation som inte skulle kräva nån sjukskrivning...skulle inte ha ont och allt var guld och gröna skogar. Just nu känner jag för att bränna mina nya shorts på bål!!!

Han konstaterade att jag nog mest troligt har fått en inflammation i någon rest av den brända ådern....såren såg bra ut, så det var inte p.g.a. det som jag har ont. Men jag har en hård svullnad precis där jag hade de värsta åderbråcken... Så han skrev ut nån salva som skulle vara bra och så sjukskrev han mig till den 20 juni.

Sååå, är det någon som är kaffesugen nån dag så går jag bara hemma och dräller. Eller ligger rättare sagt. Bränner nog sängen på samma bål som shortsen innan det här är klart.

Har hittat lite ny musik som jag vill ha till löpningen, men jag blir alldeles grinfärdig när jag tänker på hur länge det verkar ta innan jag ens kan tänka tanken på att springa igen...och eftersom det är så satans jävla synd om mig så tröstäter jag...HELA tiden...så när jag väl kan springa igen så lär jag ju inte orka för att jag har blivit så satans fet igen...

Nä, nu måste jag hitta choklad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar