måndag 4 juni 2012

VAM

Idag är jag hemma och VAM:ar, alltså Vård Av Mig.
Mitt ben känns mycket bättre, men jag har fortfarande besvärligt med att vara uppe och gå eller sitta längre stunder. När jag belastar benet får jag värk och det känns som att det blir ett väldigt tryck i såren?! Eller så är det fantomsmärtor i mina tidigare åderbråck.

Men men, iallafall... Nu har jag haft besök av lilla mamma, så vi har fått snacka lite skit...och jag har duschat!! Underskatta inte duschningen gott folk! Jag känner mig som en ny människa...
Jo, det är klart att jag hade väl kunnat duscha även fast inte mamma var här, MEN, då hade jag aldrig fått på mig mina fina stödstrumpor igen.
Och bara som en liten notis...jag är nog förmodligen världens sexigaste just nu...jag har hört att blå-röda svullna ben med stödstrumpor är inne just nu!

Nu ligger jag och vilar mig lite innan jag ska få besök igen. Vad härligt det är med fina vänner... Åsa flexar ut tidigare idag för att komma och vara med mig en stund. Och hon nämnde även nåt om fika...och fika gillar vi ju! :) Åsa gillar vi!
För även om jag verkligen älskar min nya säng, så är jag ganska less på att ligga i den...och tv:n visar ju bara skit...så lite sällskap i form av min fina Åsa är precis vad jag behöver nu!

Hej så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar