söndag 10 juni 2012

Äppellunda cup och stackars mig del 2

Helgen har passerat, och helt i fotbollens tecken. Inte mycket annat har hunnits/orkats med.

Imorse mötte vi ett av våra andra lag i kvartsfinal i b-slutspelet. Otroligt jämn match, men så är det ju jag som har fördelat lagen oxå. :)
Ett "skitmål" trillade in till vår fördel precis i slutminuten, och därmed gick vi vidare till ytterligare två matcher.
Semifinalen vann vi med 5-0 och finalen vann vi med 2-0. B-slutspelet visserligen, men kul för tjejerna ändå med många matcher.

Ben-statusen vet jag inte riktigt vad jag ska säga om...När jag står still får jag ett väldigt tryck i benet som gör ont, och när jag går så gör det ont i såren...lite av en ond cirkel.
Men imorgon ska jag jobba...bävar lite för det om jag ska vara ärlig...med tanke på att jag knappt klarar av att sitta vid köksbordet genom middagen utan att få ont...
Men jag provar...annars måste jag ringa läkaren och höra om det verkligen ska vara så här. Jag skulle ju inte ha ont alls?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar