måndag 8 oktober 2012

Första passet avklarat

Igår var dagen D för min löpträning.
Studsade upp ur sängen...ja kanske inte riktigt studsade, men nog vara jag taggad. Gjorde mig en kopp kaffe och drog på mig kläderna...
Lite oroad pga grym träninsvärk i benen, men det fanns ingen återvändo.

Eftersom Nova skulle iväg på kalas i Nacksta, så passade jag på att undkomma den tråkiga fram och tillbaka-löpningen genom att springa hem till mamma och pappa. Fick visserligen ta en lite omväg för att dryga ut, men det gick bra.
Träningsvärken försvann under löpningen, men den kickade nog in på andningen istället...för efter ca 2,5 km fick jag svimningskänsla...:)

Men jag tog mig genom passet, och det kändes riktigt skönt!
Sen for vi och dumpade Nova på kalaset och på vägen hem passade vi på att åka in på jobbet för ett styrkepass.
Tränade armarna, men det misslyckades jag nog med, känner inte av nåt än...:(

Men men...på´t igen ba...ikväll! :)

Jag är på gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar