onsdag 10 oktober 2012

Löppass nr 2

Igår var det dags för löppass nr 2.
5 min uppvärmning (snabb promenad) och 30 minuter steady.

Det var lite tajt om tid med tanke på att det var hemmahockey igår, och slutar man 16,45, så är det inte mycket tid att spela på.
Så jag bytte om till löparkläderna redan på jobbet, sen släppte Markus av mig vid Hälsohuset. Och därifrån påbörjade jag löpningen hemöver.
Det gick tungt...tyckte jag...men när jag kom hem visade det sig att jag hade förbättrat tiden från i söndags, så det var ju bra ändå. :)

Sen var det bara att kasta sig i duschen, och under tiden gjorde Markus iordning maten, så det vara bara att sätta sig vid dukat bord, inhalera maten och sen iväg till hockeyn. Tack för det darling!

Hockeyn i sig tror jag inte jag går in på...känner mig lite snuvad på konfekten...trodde nog på 3 poäng...men men...

Ny dag, samma skitförutsättningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar