måndag 15 oktober 2012

Pass nr 4

Ja det  var ju visserligen i lördags som jag avverkade pass nr 4, men jag har inte haft ork att uppdatera förrän nu.

Lördag morgon...studsade ur sängen, tog mig en kopp kaffe och på med träningskläderna.
Och jo, gruvsamt var det, men det skulle ju göras, så det vara bara att bege sig.
Jag tog bilen till Hälsohuset och parkerade där, sen tog jag sikte på elljusspåret.
5 minuter uppvärmning och 30 minuter steady.
Kändes tungt, men jag tog mig runt. Och lite roligt var det...jag mötte en farbror tre gånger på mina två varv, och sista gången sken han som solen och sa nåt som jag inte hörde...hade ju musik i lurarna.
Men för att han inte skulle förstå att jag inte hörde honom så sa jag; "Nu är det sista vi gången vi möts", när jag passerade honom. :)

När jag hade avslutat mitt löppass så checkade jag in på Hälsohuset, ett benpass stod på schemat.
Kändes ganska bra där och då...men nu börjar jag undra om det gick så bra ändå, har ingen träningsvärk!?



Men det var nog bra det, med tanke på att ikväll är det dags för intervallerna.
5 min uppvärmning, 3 min snabb löpning, 3 min steady löpning x 5.
Och därefter blir det Hälsohuset för lite magträning.
Kämpa!!

Make your supporters proud and your haters jealous!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar