lördag 27 oktober 2012

Pass nr 11

Vaknade på tok för tidigt imorse...blir så arg. Varför kan jag inte sova när jag väl får göra det!?
Nä, istället låg jag och velade fram och tillbaka om jag skulle avklara dagens löppass direkt på morgonen eller om jag skulle ta det senare på dagen.
Det slutade med att jag klev upp och drog på mig löparkläderna och begav mig ut för att klara av pass nr 11; 5 slow och 30 min steady, fartlek.

Men shit vad jag önskade att jag inte hade gjort det.
Det var premiär för vintersulorna, och skavsåret på tårna kom som ett brev på posten...eller blodblossorna rättare sagt.
Och som om inte det vore nog, så var det bakhalt...nåt jäääääävulskt...OCH benen var stumma som stockar.
Nä, det var verkligen inte ett roligt pass, och det tror jag tiden skvallrade om oxå. 35 minuter för att springa 5,3 km...bedrövligt!!
Men men...väl hemma igen så laddade jag om, skulle ju hinna med ett pass på gymmet före lunch oxå.
Den träningen gick lite bättre iallafall, men jag kände mig lite matt.  Rygg och axlar stod på schemat idag.

Men nu är det iallafall avklarat!
Och imorgon är det nya tag. Ska nog hinna klämma in både en långpromenad och ett pass på gymmet.

Nu väntar soffan! Trevlig lördagkväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar