torsdag 2 september 2010

Barnsligt

Vore det inte underbart att få vara barn igen?!
När nåt eller nån retar en, tänk att då bara få vräka ur sig en massa elakheter och få spy galla?! Ibland hatar jag att vara vuxen, när det helt plötsligt inte är ok att officiellt rabbla ramsan...inte ok att säga saker som; Jamendurå! Inte ok med "pajkastning"... Och när man helst bara vill skrika; fan vad du är dum i huvudet, fattar du inte det???, så får man bita sig i tungan och vara den vuxna.
Jag hatar verkligen det!

Men nu har jag ju nästan gjort det ändå, så här kommer det;

Fan vad du är dum i huvudet, fattar du inte det????

2 kommentarer:

  1. Jag är nog ett stort barn för såna fula ord kommer ur min mun än idag hahaha

    SvaraRadera
  2. Ur min oxå...men jag brukar försöka hålla mig tills jag är inom hemmets väggar. :) Fast jag lyckas nog inte särskilt bra, för folk verkar tycka att jag är väldigt...verbal...?!

    SvaraRadera