fredag 17 september 2010

Klapp klapp

Passar på att ge mig själv en klapp på axeln! Äntligen har jag fått bort tvätten! Det dumma är ju bara att jag insåg att jag skulle behöva starta en till maskin, så snart är tvätten tillbaka...snacka om ekorrhjul! Eller ond cirkel snarare. Skulle behöva bli bättre på att ta reda på tvätten på en gång, då skulle tvättstugan kunna se städad ut några dagar iallafall...men vem fan orkar?! :)

Neo är hemma idag, och honom fick jag oxå fart på, så nu är hans rum städat. Kanske inte "pappa-städat", men ändå "mamma-ok". :)

Snart är det dags att hämta Nova och hennes supersöta kompis Maja. Skulle kanske ha bakat nåt till fika...hmm...

Bilen är klar!! Så den ska vi hämta i eftermiddag oxå...som jag har saknat den! Skulle aldrig klara oss med bara en bil.

Och IKVÄLL, är det dags!! Äntligen hockey!! Gud vad kul det ska bli...men oj så nervöst! Jag hoppas att vi får en bra start på säsongen, så en vinst skulle sitta fint! Kom igen nu Timrå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar