tisdag 28 september 2010

Det bor en häxa i mig!

Idag har jag varit på anställningsintervju!! Och jag tror att jag lyckades hålla grodorna i munnen denna gång. Det kändes bra, men man vet ju aldrig... Alla dessa frågor som man har svårt att förstå relevansen av..."- Hur är du när du spelar sällskapsspel med vänner?" t.ex...
Men det fanns säkert en mening med den frågan oxå, även om jag är för dum för att fatta den. :)

Hur som haver, jag skulle få besked inom två veckor, så håll tummarna nu!!

Nu när intervjun är över så sitter jag ändå med en frustration i kroppen som jag inte vet hur jag ska hantera. Min vana trogen så brukar jag ju ha en tendens till att vräka ur mig problemet till berörda parter, men nu är jag faktiskt tveksam. Jag har höga "krav"...och ibland får man ju betala ett högt pris för det...
Man skulle kanske bli kappvändare...bortse från principer och se vad som finns att vinna på situationen?
Dra på ett falskt leende och se vad jag själv kan ha för vinning på det?

Nä, det gör ont i kroppen av att bara skriva det! Jag står för vad jag tycker, och fan heller att jag skulle dölja det bara för att jag kanske kan få ut nåt på det.

Principfast och stolt över det! Och du vet alltid var du har mig!
Det bor en häxa i mig, and I loooooove her!

2 kommentarer:

  1. Men va skoj!!!!
    Hoppas Hoppas, håller alla mina knubbiga fingrar och tår ;)

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna för att det går bra nu!!

    SvaraRadera