onsdag 1 september 2010

VAB

Eller får man inte kalla det för VAB när man är arbetslös?
Hur som helst, Nova är sjuk, så hon har varit hemma hela veckan.
Men igår fick hon hänga med till Birsta...hade en liten att-göra-lista där. Min telefon har ju krånglat hur länge som helst, och med tre olika telefoner. Känner mig hyfsat missnöjd. Men efter att ha stått och diskuterat fram och tillbaka så gick jag därifrån med samma gamla skitsnacks-sållare till telefon. Måttligt road.
För att motverka hatet till den, så köpte jag ett nytt skal till den...som ny! Jättefin blev den.

Passade även på att köpa en slips till Markus, som matchar min klänning. Inte hundra nöjd, men vi får se om vi hittar nån bättre, annars får den duga.

Är man på Birsta, måste man ju såklart äta lunch...och Nova fick välja.



Nova tycker om att vara på Birsta...och får hon välja mellan en leksak eller ett klädesplagg, så väljer hon alla gånger klädesplagget, så även denna gång.

Shoppa är ju så roligt...handlar lika gärna åt Nova, Neo eller Markus som åt mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar