fredag 3 september 2010

Varning

Jag vill varna allmänheten för att vistas i elljusspåret vid Eon arena.
Jag var där imorse för att röra min elefantkropp runt spåret ett varv, i högre hastighet än gångfart.
Men där, ganska precis vid skylten för 2 km så tog all luft slut?!
Snacka om naturfenomen!!
Skulle nog kunna liknas med ett svart hål...




...all luft bara försvann, och jag blev därmed tvungen att sänka hastigheten till gångfart. Hade inte det där luftfria hålet varit där, så hade jag med all säkerhet tagit mig runt de 2,5 km springandes.

Jag tänkte göra ett nytt försök nästa vecka, får se om hålet är kvar då.
Jag lovar, jag ska hålla er uppdaterade, så att ni vet när faran är över och ni återigen kan besöka platsen.

1 kommentar:

  1. Ja lova att hålla oss uppdaterade jag vågar inte mig dit om det inte är säkert där ;)

    SvaraRadera