måndag 13 september 2010

Nu väntar vi på snön!

Måndag igen...helt otroligt vad snabbt det går...och helgen den bara svischade förbi...bortsett från några kilometer i fredags när tiden tycktes stå stilla...:)

Hoppade upp direkt när klockan ringde imorse och rusade in i duschen. Vadan denna brådska?! Jo, det ska jag tala om för er!
Löss!! Det är min största fasa, nästan! Och hela natten låg jag och kliade och kliade...jag var till och med in på toaletten (kl 02.30) och tände lampan, och med andan i halsen drog jag kammen genom bena för bena...livrädd för att finna ett blodsugande monster i hårbotten...men inget!! Men trots detta lugnande besked så fortsatte kliandet så jag höll på att bli vansinnig!!
Byteavhårshampo.NU!!

Jaja, det var egentligen bara en parentes...

Cyklade med Nova till skolan för att sedan åka till klubben för ett mjukisträningspass med Atlas, Elin och Swix.
Neo var stora killen hemma själv...han är så duktig. Inga problem alls.

Inskolningssamtal på skolan 13.40. Idel beröm för mammas stora tjej! Snäll, duktig, noggrann och flitig var några av lovorden som föll.
Direkt därifrån till Alnö...slalomutrustning inför vintern skulle ordnas. Så nu är det betalt och klart! Nu är det bara snön som fattas! :)

In till stan, handla present till Oscar´s kalas på söndag, hämta pappan, hem och laga mat...och sen simning för Neo, som jag faktiskt kom ihåg den här veckan!! Fast Markus for med honom...men jag kom ihåg det iallafall!!

Nu ska barnen läggas, och sen blir det ryggläge i....förmodligen sängen! :)

Have fun y´all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar