onsdag 22 september 2010

Sunny day

Det här är hösten när den är som bäst! Otroligt härligt väder idag.
Passade på att åka till klubben för lite träning med Atlas...han verkar så låg nu, så jag tror väl att det kanske har blivit ett lite för långt uppehåll i träningen för honom.
Träningen gick sådär...så jag försökte mest att leka med honom lite. Men skärpning, snart är det tävling igen!

Har man tränat så måste man få fika, så vi svängde förbi mamsen på en kopp kaffe. Nice!
Väl hemma igen så hade jag fortfarande energi över, så nu har jag putsat klart de sista fönsterna för den här gången, de som inte är putsade nu får förbli oputsade!

Jobbfronten känns lite ljusare, trots att inget revolutionerande har hänt...men två vänner/bekanta lägger några strån i kors för min skull, så kanske kanske kan det resultera i något positivt!
Allt handlar om kontakter när man söker jobb!
Och fan vad fint det vore med ett jobb nu...

Snart dags att hämta fröna från dagis/skola...matlagning och lite mer städning, sen är det dags för ett besök på Lundvallen, hela familjen! Det ska bli riktigt trevligt, länge sen nu!

So long, farewell, auf wiedersehen goodbye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar