måndag 6 september 2010

Fika x 3

Det finns en gräns, till och med för mig.

Imorse ringde pappsen och ville ha skjuts in till stan...han hade gjort illa ryggen och ville inte köra till naprapaten själv. Angelica to the rescue! Innan vi åkte så fick vi lite fika, kaffe och bulla.
Väl inne i stan så tänkte jag och Neo passa på att träffa pappan...alltså Neo´s pappa...så vi köpte med oss en glass till honom, plus en glass var till oss själva. På väg dit ringde taxi-telefonen igen. Denna gång var det svärmor som behövde undsättning. Hon skulle radioprata på SR...Angelica to the rescue!
När vi lämnat henne så for vi tillbaka till stan för att hämta pappsen...alltså min pappa...

Väl hemma igen så var det dags att hämta Nova från skolan...hem igen, städa städa...sen kom Carola m. kids. Fika! Kaffe och bulla!
Alltid lika trevligt att få ventilera tillsammans. :)

Direkt från fikabordet hem till mamma och pappa igen...jag hade ju nämligen lyckats bjuda in mig och barnen på middag. Markus hade andra planer för kvällen.
Smaskens...spaghetti och köttfärssås...med grädde i...allt för den goda smakens skull!
Efter maten; kaffe och....japp; BULLA!
Känner mig hyfsat nöjd på bulla just nu...

Snart ska kvällsfika fram...men nej, inte kaffe och bullar...och barnen ska läggas. Rastning av hunden, och SEN....drutta omkull i sängen och glo på tv tills Markus kommer hem och roar mig innan John Blund gör entré.

Hoppas att ni har haft en bra dag oxå!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar