torsdag 2 september 2010

This is why!

Det här är anledningen till att det är kvinnor som får blommor, och inte män! ( Jaja, jag vet att män oxå får blommor, men de borde inte få några!! Iallafall inte min man!)

Igår kom jag hem med en ros till Markus (att jag sen hade lovat att rösta på sossarna för att få den, var ju en annan sak).
Imorse när jag vaknade så låg rosen där på bänken, på samma ställe som Markus lämnade den på igår...



Så medans jag muttrade nåt om otacksamhet så gjorde jag vad jag kunde för att rädda den...vi får se om den tar sig.


Inga fler blommor till den herrn...förrän han har bevisat att han kan ta hand om en blomma.

4 kommentarer:

  1. Älskling... du är vackrare än en nyutsprungen blomma på ett vårdoftande äppelträd om våren.

    Din personlighet är vårhäggens doft och din skönhet är som tusen blommande syrener.

    Ditt lugn är som sprakande lövträd om hösten och tryggheten med dig är som den friska men svalkande vinden är mot den värmande solen en dag i oktober...

    SvaraRadera
  2. Men åhhh vad gulligt då...
    Han kanske inte kan ta hand om ros men jag tror han verkar kunna ta hand om en familj ;) /Therese

    SvaraRadera
  3. Visst kan han det...:) Annars hade jag aldrig gift mig med honom...endast det bästa är gott nog! :)

    SvaraRadera