torsdag 23 september 2010

Det närmar sig

Snart är det dags för bröllop, Markus barndomskompis gifter sig ute i Galtström.
Jag älskar bröllop!!
Men som alltid får man ångest över vad man ska ha på sig, vad ska man göra åt håret m.m...
Det lär bli en del försök att hitta nåt bra...

Jag har fått låna en bolero av Carola, måste nog ha en annan bh bara...:) men igår såg det ut såhär;



Kanske måste jag kapitulera och gå och klippa mig först...fan vilken skitmedellängd jag har på håret nu...
Jaja, än är det några veckor kvar, jag hinner ändra mig många gånger innan dess. :)

3 kommentarer:

  1. JÄTTE snyggt var det!!

    SvaraRadera
  2. Fiint! Klart godkänt. Och jag som inte ens har tänkt på att du fått så långt hår...men det gillar jag också! =)//M

    SvaraRadera
  3. Åh vilken skitsnygg tjej!!!

    SvaraRadera