lördag 4 september 2010

Min hund

Idag har vi varit och tävlat lydnadsklass 2 igen.
Med förra helgen färskt i minnet så var jag allt annat än lugn inför platsliggningen. Men idag fixade han det med bravur!
En noggrannare redogörelse hittar ni hos Atlas (klicka på hans namn).
Jag konstaterar; det funkar med en golden oxå! :)


Världens bästa hund tycker om att kramas!


När jag kom hem hade Markus gjort kaffe, så vi satte oss ute på framsidan och fikade. Helt underbart väder idag! Älskar hösten!
Tiden bara rann iväg...
Medans barnen var hos en kompis så passade vi på att ta en promenad med Atlas...har nog kunnat gått hur långt som helst.


Nu vankas smarrig middag och sen lite mys med barnen...hoppas att er lördag har varit minst lika bra som min!
I´m in löööööööv with life today!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar