torsdag 19 november 2009

Botten är nådd


Jag har mått kymigt hela dagen idag, och i eftermiddag kändes det som att jag höll på att bli riktigt sjuk.
Övervägde för en kort stund att hoppa över hockeyn, men vad vore man för någon supporter då? Så jag gjorde mig klar och begav mig mot arenan.

Matchen var en känslomässig berg och dalbana, man pendlade mellan hopp och förtvivlan. Jag förstår inte...de spelar ju bra, och idag gjorde de ju flera mål oxå, men lik förbenat så kan man inte vinna matchen!?!?
Jag är ingen hockeyexpert, men jag vill ha en syndabock till åtminstone tre av Rögles mål, som gjordes i öppen kasse. Ska det verkligen kunna se ut så?!!?
Elias Granath och Sean-Michel Sundqvist var iallafall en fröjd för ögat, de spelade riktigt bra idag!

Modo vann idag, och därmed ligger vi alltså nu sist.
Jag vågar inte ens tänka på hur det kommer att bli i kvalserien...jag tror fasen inte att vi kommer att överleva den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar