lördag 7 november 2009

Planen klarnar!

Jag har en plan!

Jag har ju tänkt att jag skulle prova att tävla med Atlas, men framgångarna på träningarna har lyst med sin frånvaro, men nu har det börjat ljusna, tror jag! :)

Idag har jag och Elin varit och kollat in en lydnadstävling för att se lite hur det går till och så. I 2 timmar stod vi i regnet och glodde, eller tjattrade var väl kanske mer sanningsenligt. :) När vi åkte därifrån så kände vi oss inspirerade och laddade. Så hem och hämta hundarna för ett träningspass på BSK. Och Atlas var sååå duktig idag...till och med ställandet i gång funkade!! Tjohoooo!!

På onsdag har vi sista träningstillfället i kursen, så då ska det arrangeras en liten tävling, med domare och allt. Måste erkänna att det pirrar lite i magen...:)
Men det ska bli riktigt roligt.

Nä, nu ska jag drutta omkull i soffan tror jag...gårdagen har satt sina spår.
So long everbody!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar