tisdag 17 november 2009

Fika på stan


Nu tror ni kanske att jag inte har jobbat idag, men det har jag!

Men, det är ju inget som hindrar att jag träffar min man för en kopp kaffe och en bakelse för det!?

Vi har länge pratat om att vi skulle ha tagit en fika tillsammans någon dag istället för att luncha tillsammans…så idag gjorde vi slag i saken.

Slängde i mig lunchen på jobbet, och travade sedan inöver till stan och mötte upp kärleken på Charm.

Gud vad mysigt det var!! En kopp kaffe och en bakelse, lite kärleksfulla ord…nä, jag kan inte ljuga…kaffe och bakelse, javisst, men de kärleksfulla orden får jag nog vänta på till ett annat tillfälle. Men trevligt hade vi i alla fall! :)

Men säg den glädje som varar, alltför snabbt blev det dags att dra sig tillbaka till min lilla vrå på kontoret…

1 kommentar:

  1. Ååååh! Här sitter jag med en kopp snabbkaffe och försöker plugga, åsså hittar jag det där. Ser ju helt galet gott ut. (Inte ett dugg avundsjuk, jag lovar) Mysigt med lite lunchfika, mer sånt åt folket.

    SvaraRadera