lördag 14 november 2009

Up up we go...

...inte riktigt, men på rätt väg iallafall. :)
Vad jag pratar om?! Jo, hockey såklart, vad annars!? :)

Middagsbjudning hos svärmor idag, men vad vore jag för någon timrå-supporter om jag lät det stå ivägen för att infinna mig på Eon arena kl 18.30?! A lousy one! Så därmed blev lösningen en tidig middag hos svärmor, och sen tog jag med mig valpen och for hem med honom innan jag styrde kosan mot arenan. Resten av familjen blev kvar för fortsatt mys.

Det började ju lite illa med tanke på att FBK gjorde 0-1...och jag ska erkänna att jag då tänkte att nu är det kört! Men tack gode gud, så vände TIK och vann med 2-1. Ska man vara riktigt ärlig så får man vara glad för att FBK hade glömt sina kikarsikten hemma, jag tror att de missade minst 2 öppna mål...fast å andra sidan så hade ju Timrå minst två frilägen oxå, där man sköt rätt i plocken på deras målvakt.
Jaja, nog tjatat om hockey, 3 nya välbehövliga poäng, medans Modo bara fick 1 poäng...DET är bra!

Ny viktig match på tisdag...Södertälje borta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar