lördag 21 november 2009

Fredagsmys

Gårdagen var helt vigd åt mys. Först så träffade jag Markus på Charm (återigen) för lite lunch denna gång. Synd bara att luncherna är så korta...hade kunnat sitta där hur länge som helst.

Efter jobbet så möttes vi upp igen och vandrade iväg till Tandori för lite middag, och det var inte helt fel det heller; Levande ljus, god mat, ett glas vin och det bästa sällskap man kan tänkas ha...min käre man. Tyvärr hade vi lite tidsbrist eftersom bion började redan 17.30, men det gick bra.
Vi såg 2012, och den var faktiskt riktigt bra. Jag fick grina lite, vara nervös och glad...:)

Sen åkte vi hem och drog en repa med valpen, det är så mysigt att kunna gå med honom tillsammans.
Efter det så druttade vi omkull i soffan till några Vänner-avsnitt. Chockande va´?!;)

Imorse så drog Markus iväg och tränade och jag tog med mig valpen ut på en prommis med lite spår, träning och bus. Det har varit lite med det ett tag nu, så det var välbehövligt.
Sen for jag och hämtade kidsen hos mamma och pappa som hade haft de över natten.
Där var det fullt hus och full renovering på gång. Nytt kök ska in, och det blir nog riktigt bra när det är klart. Man blir lite sugen på att slita ut det här gamm-köket oxå, men jag får nöja mig med en vit trapp så länge. :)

Nu ska jag göra mig klar för resten av dagen, mat-shopping både till oss och valpen står på agendan. Sen blir det hockey hos pappsen, måtte det bli en seger idag.

Ha en bra dag så länge!

Slänger in en bild på valpen, där det syns att han är mer vild än tam! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar